Information från Styrelsen

Föreningens årsmöte 2023

Då är det dags för föreningens årsmöte för det gångna verksamhetsåret 2023. Årsmötet äger rum den 18/2-2024 klockan: 13.00 i klubblokalen Vargvägen 12 Västerhaninge. Årsmötes handlingar kommer att finnas tillhanda från klockan 12.00 i lokalen. Föreningen bjuder på kaffe med kaffebröd.

Medlemsavgiften skall vara betald innan årsmötes början för att ha röst rätt på årsmötet. Man kan betala direkt på plats till kassören via föreningens swich nummer 123 30 80 926.

Hjärtligt välkomna önskar styrelsen genom Thomas Engström SMØWQT ordförande SKØMG.