Provförättning 14/6 Instegscertifikat

Hej!

Vi har en kurs på gång just nu och provförättning är bokad till den
14/6. Det gäller både instegare och de som vill skriva för Harec.
Alla ska gå in på SSA och anmäla att man kommer, det gäller både de som
går kursen nu och övriga som vill skriva om eller om man vill skriva för Harec.

Länken till förättningsanmälan är:
examen.ssa.se

MVH
Styrelsen

Lämna en kommentar