Information från Styrelsen

TEMAKVÄLL 27&69MHZ

Tema kväll

Nu på torsdagen den 29/2-2024 klockan 18:30 inbjuder SK0MG & Pristo alla 27MHz och 69MHz användare till en trevlig tema kväll som handlar om Amatörradio som hobby och hur man blir sändareamatör och vad SK0MG kan erbjuda sina medlemmar och nya medlemmar som vill ta steget och bli Sändareamatör. Vi kommer också förevisa klubbens nya kortvågsrigg YAESU FTDX-10. Klubben kommer också presentera kommande Amatörradioutbildning med start den 1 september 2024.

OBS! Man behöver inte vara medlem i klubben för att komma på denna tema kväll.

Hjärtligt välkomna till den tema kväll.

73 de Thomas Engström

SM0WQT

Ordförande SK0MG & Pristo Stockholm.